کوروش بزرگ

کوروش بزرگ

کوروش بزرگ

کوروش بزرگ

نیایش

خداوندا ، کمکم کن اگر کسی با من ناراستی می کند من با او راستی کنم ، اگر کسی رهایم می کند من به او خوبی کنم ، اگر از یکی کمکی خواستم کمکم نکرد ، وقتی او سراغ من آمد ، من بخشنده باشم . اگر یکی قهر می کند من پیشش بروم . خداوندا کمکم کن اگر یکی پیش دیگران بدی هایم را می گوید ، همه جا خوبی اش را بگویم ، و اگر یکی به من خوبی می کند ، از او درست تشکر کنم و اگر بدی هم می کند ، فراموش کنم . خدایا ! کمکم کن موقع فروبردن عصبانیتم ، موقع آشتی دادن مردم ، موقع دوست کردن آدم هایی که از هم دور اند ، موقع پنهان کردن بدی های دیگران ، موقع مهرباتی ، موقع فروتنی و موقع خوش رویی ، به قشنگی بنده های خوبت باشم و به زیبایی آن ها باشم .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://nasimeshomal-fedagh.blogfa.com

سلام دوست عزیز. مطلب خوبیه. به منم سر بزن. در پناه ایزد یکتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد